DAMKOMMITTÉN

Damkommittén värnar om Vallentuna GK:s damer. Vi finns här för att skapa aktiviteter som utvecklar golf och teamkänslan i klubben.

Damer i alla åldrar är hjärtligt välkomna att delta i och påverka våra aktiviteter.

På tisdagskvällar kan alla damer som är medlem i VGK spela tävling med fina priser i potten. Tävlingen brukar följas av middag i restaurangen för de som vill och kan. Du hittar tävlingskalendern här till höger under Tisdagsgolfen.

Anmälan sker via MinGolf.se

Missa inte heller damernas Eclectictävling där du registrerar ditt bästa resultat på varje enskilt hål genom hela säsongen. På tisdagsgolfens avslutningstävling i september delas pris ut till den som haft det allra bästa resultatet för hela säsongen. Mer info om det hittar du till höger.

Kontakta gärna någon av oss i kommittén vid frågor och funderingar. Förslag och nya idéer tas tacksamt emot på mail eller i förslagslådan i damernas omklädningsrum.

dam@vallentunagolfklubb.se

Vi ses!